logo
Masz jakieś pytania?
799 300 310

Poznaj naszego bloga o informatyce


Dzielimy się wiedzą IT, która pomoże Ci wiele drobnych problemów rozwiązać bez naszej pomocy. Pamiętaj tylko, że podejmując się samodzielnie jakichkolwiek prac, zawsze jest ryzyko, że "coś pójdzie nie tak".

Nieporadnik: Najczęściej psujący się sprzęt komputerowy jaki możesz kupić. Część druga

Pierwsza część „nieporadnika” była przez Was zaskakująco często czytana i wyświetlana. Próbowaliśmy odgadnąć, czy wynika to z tego, że żyjemy w czasach kiedy bardzo modne jest czegoś nie lubić i pisać o czymś źle, czy z tego, że naprawdę chcecie być konsumentami świadomymi. Ostatecznie na próbach zgadywania się skończyło i postanowiliśmy (tydzień wcześniej niż pierwotnie zakładaliśmy) opublikować część drugą. Miłej lektury!

Czytaj dalej
Nieporadnik: najczęściej psujący się sprzęt komputerowy jaki możesz kupić. Część pierwsza

Sieć kipi od poradników z serii „polecane zestawy”, „co kupić”, „nejlepszy sprzęt do kwoty X”.
Postanowiliśmy zatem – jako serwis komputerowy – podzielić się naszym doświadczeniem z najczęściej psującym się sprzętem jaki obserwujemy lub jaki do nas trafia.

Czytaj dalej
Kiedy nie warto naprawiać laptopa?

Naprawianie sprzętu komputerowego to dla nas więcej, niż tylko zarobek. To pewna idea, która polega na opozycji wobec producentów sprzętu, którzy wymyślają coraz to nowsze i bardziej skuteczne metody celowego postarzania produktu.
W dobie ogólnie panującej idei „wyrzuć stare, kup nowe” – staramy się walczyć z tym medialnym bełkotem i nakłanianiem do bezrefleksyjnej konsumpcji, podczas gdy – szczególnie dziś – „starsze” wcale nie znaczy „gorsze”. Nigdy bowiem dotąd, w całej historii użytkowania przez nas komputerów personalnych, nie było sytuacji, w której kilkuletni sprzęt wciąż – przy odrobinie zadbania o niego, mógłby z powodzeniem nam służyć, będąc przy tym często lepszy (!!!) niż nowość ze sklepu.

Jednak – niestety – nie zawsze warto walczyć do ostatniej kropli krwi i warto odpuścić sobie naprawę. A zatem – kiedy już nie warto naprawiać sprzętu?

Czytaj dalej
Bezsensowne gadżety elektroniczne

Kilka słów o najbardziej niepotrzebnych gadżetach elektronicznych. Czyli krótko i na temat o: kablach do telewizora za naprawdę grube pieniądze, piorunująco szybkich laptopach z najniższej półki, umierającym rynku tabletów, oraz cudach techniki z Państwa Środka.

Czytaj dalej
Windows 10 i brak sieci WiFi po aktualizacjach

Aktualizacje systemu nie zawsze kończą się powodzeniem. Szczególnie w momencie, gdy użytkownik przerwie ten proces, wyłączając siłą komputer. Ostatnimi czasy często dochodzą nas słuchy, że po aktualizacjach systemowych nie można połączyć się z siecią WiFi. Zajmijmy się więc tym problemem!

Czytaj dalej
Trzy poważne powody, dla których kupno laptopa w tym momencie absolutnie nie ma sensu

Obecnie, nie tylko z powodu okresu przedświątecznego i licznych pseudopromocji , mamy najgorszy od dawna okres na kupno mobilnego komputera. Sprawa ma się zupełni e inaczej w przypadku poczciwych blaszaków – tam sytuacja jest wręcz wspaniała. Co sprawia, że tak mocno odradzam kupowania laptopa w tym konkretnym momencie? Na to stanowisko składa się kilka czynników. Zapraszam do lektury, która bardzo szybko – mam nadzieję – stanie się nieaktualna.

Czytaj dalej
Technologia użytkowa stała się nudna. I stanęła w miejscu

Pamiętam jak dwie dekady temu świat technologii co rusz płodził coś rewolucyjnego, co robiło wrażenie, co było obiektem westchnień i silnego pożądania. Wówczas sprzęt elektroniczny produkowany kilka lat wcześniej diametralnie różnił się nowszych wersji i był wyraźnie gorszy.
A dzisiaj...

Czytaj dalej
5 rzeczy do zrobienia przy oddawaniu komputera do serwisu

Tekst o tym, jak opowiedzieć informatykowi o swoim problemie, musiał kiedyś powstać. Zabierałem się do niego kilkakroć, ale zawsze łapałem się na tym, że mogę być odebrany jako zarozumiały przemądrzalec, który chce klientowi wcisnąć instrukcję obsługi siebie samego.
Zapewniam Cię jednak, że chcę tylko pomóc w tym, aby proces całej naprawy komputera, od awarii do do powrotu w Twoje ręce, przebiegł maksymalnie sprawnie, bez żadnych problemów i niedomówień. Nie tylko w ITvip, ale w każdym innym serwisie także.

Czytaj dalej

Skontaktuj się z nami:

Serwis komputerowy


UL. SUBISŁAWA 28
80-354 GDAŃSK
TEL. 799 300 310
E-MAIL: KONTAKT@ITVIP.PL

POLITYKA PRYWATNOŚCI
kontakt-obsluga

Obsługa klientów biznesowych


(OBSŁUGA INFORMATYCZNA FIRM)
UL. LĘBORSKA 3B
80-306 GDAŃSK
E-MAIL: KONTAKT@ITVIP.PL

kontakt-zamowienia

zamówienia dla klientów indywidualnych


NAPRAWA LAPTOPÓW,
SERWIS KOMPUTERÓW,
ZDALNA POMOC INFORMATYCZNA.
TEL. 799 300 310
E-MAIL: KONTAKT@ITVIP.PL

Marketing internetowy: https://lembicz.pl