logo
Masz jakieś pytania?
799 300 310

Zdalna pomoc informatyczna

Nie każdy problem z komputerem wymaga wymaga fizycznej interwencji technika. Co więcej: statystycznie rzecz biorąc, najczęściej spotykanymi problemami komputerowymi są te, które w kilkanaście minut można rozwiązać bez wielkiego nakładu pracy.
Usługa zdalnej pomocy, to prosta, szybka i skuteczna forma naprawy bardzo wielu problemów informatycznych, do których wielu ludzi wzywa techników do domu, przepłacając przy tym za usługę, która może być wykonana szybciej, taniej i sprawniej.
Nie przepłacaj, jeśli nie trzeba!
zdalna pomoc informatyczna teamviewer

Zdalna pomoc z problemami systemowymi

W ten sposób da się rozwiązać około 50-60% wszelkich problemów systemowych, z jakimi możesz się borykać, póki te nie mają bezpośredniego wpływu na połączenie z Internetem. Usługa polega na udostępnieniu podglądu ekranu jednemu z naszych serwisantów, za pomocą programu TeamViewer.
infografika zdalna pomoc informatyczna

Jak działa zdalna pomoc informatyczna?

Procedura uproszczona jest do minimum, byśmy mogli jak najszybciej rozwiązać Twoje problemy.

  1. Po wstępnej konsultacji telefonicznej, podczas której serwis będzie w stanie określić, czy problem będzie można rozwiązać zdalnie, klient przekierowany zostaje na stronę www, celem dokonania płatności za usługę.
  2. Płatność dokonywana jest za pośrednictwem (portalu transferuj.pl – kiedyś o tym mówiłeś, to dalej tak będzie działać?)  co pozwala na natychmiastowe odnotowanie wpłaty w naszym systemie.
  3. Następnie klient powinien pobiera plik instalacyjny programu TeamViewer, dostępny tutaj <link>> i uruchomić go, po czym postępować z instrukcjami serwisanta, lub z poniższą  instrukcją:
    • uruchomienie pliku instalacyjnego i wybór opcji „zainstaluj”, po czym przycisku „dalej”
    • w następnym kroku zaznaczenie pól (odpowiednie pola – do ustalenia), po czym „dalej”
    • akceptacja warunków umowy licencyjnej,  po czym „dalej”_ przy opcji wyboru, czy program ma pozwalać na zdalny dostęp zawsze, czy tylko podczas gdy jest włączony, zaznaczenie opjci „nie (domyślne)”. W ten sposób hasło dostępu do komputera klienta będzie zmieniać się za każdym ponownym uruchomieniem programu.
  4. Serwisant wykonuje określoną usługę. Podczas tej procedury klient powinien pozostać przed komputerem, gdyż może być konieczne kilkakrotne jego ponowne uruchomienie!

Po wykonaniu powyższych kroków serwisant może przystąpić do pracy z Twoim problemem – pozostając w ciągłym kontakcie. Nie musisz się obawiać, że po zakończeniu czynności związanych z usługą będziemy mieli dostęp do Twojego komputera – tak oczywiście nie jest.

zdalna pomoc informatyczna teamviewer

Sugerowane problemy, które możemy w ten sposób rozwiązać:

powolne uruchamianie się systemu
konfiguracja różnego typu oprogramowania zewnętrznego
usuwanie toolbarów/niechcianych dodatków do przeglądarki
prosta personalizacja ustawień systemowych
optymalizacja działania systemu
instalacja sterowników (z oczywistych względów: poza sterownikami głównej karty sieciowej)
konfiguracja routerów
instalacja wszelkich programów i rozwiązywanie trudności z ich uruchamianiem

    Skontaktuj się z nami:

    Serwis komputerowy


    UL. SUBISŁAWA 28
    80-354 GDAŃSK
    TEL. 799 300 310
    E-MAIL: KONTAKT@ITVIP.PL

    POLITYKA PRYWATNOŚCI
    kontakt-obsluga

    Obsługa klientów biznesowych


    (OBSŁUGA INFORMATYCZNA FIRM)
    UL. LĘBORSKA 3B
    80-306 GDAŃSK
    E-MAIL: KONTAKT@ITVIP.PL

    kontakt-zamowienia

    zamówienia dla klientów indywidualnych


    NAPRAWA LAPTOPÓW,
    SERWIS KOMPUTERÓW,
    ZDALNA POMOC INFORMATYCZNA.
    TEL. 799 300 310
    E-MAIL: KONTAKT@ITVIP.PL

    Marketing internetowy: https://lembicz.pl