Skontaktuj się z nami





* pole wymagane

Obsługa informatyczna firm

Outsourcing IT to rozwiązanie, po które coraz chętniej sięgają firmy. Dzięki niemu nie musisz wydawać tysięcy złotych na zatrudnianie specjalisty od IT – wystarczy, że zamówisz stałą obsługę informatyczną. Pozwoli Ci to zoptymalizować koszty obsługi informatycznej przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu wsparcia technicznego. Nasi specjaliści będą do Twojej dyspozycji codziennie w ustalonych godzinach i nigdy nie zostaniesz bez opieki informatyka, co się czasem zdarza, gdy jedyny informatyk w firmie zachoruje lub pójdzie na urlop. Cenny jest także nieustanny dostęp do doświadczonych specjalistów, bez konieczności ich zatrudniania. Rozwiązanie, jakim jest outsourcing IT przynosi niewymierne korzyści zarówno małym firmom, których sieć składa się z kilku stanowisk komputerowych, jak i dużym zakładom, korzystającym z kilkuset stanowisk kontrolowanych przez wielu serwisantów. W ramach obsługi informatycznej firm oferujemy między innymi:

  • konsultacje przy zakupie nowego sprzętu i oprogramowania,
  • zakup sprzętu komputerowego dla firm
  • instalację i konfigurację nowego oprogramowania,
  • stałą konserwację i serwis posiadanego sprzętu i oprogramowania,
  • administrację serwerem Klienta, siecią i dostępem do Internetu,
  • okresowe kopie danych (kopie bezpieczeństwa),
  • szkolenia i konsultacje z obsługi sprzętu i oprogramowania dla nowych pracowników,

To tylko niektóre z usług, jakie możemy Ci zaproponować w ramach outsourcingu IT.


Zastanawiasz się dlaczego wielu twierdzi, że ITvip prowadzi najlepsze wsparcie informatyczne w trójmieście? Poświęć 5 minut i przeczytaj:

Dlaczego warto wybrać właśnie NAS?


Pakiety

Ceny pakietów już od 400zł miesięcznie!

Podstawowy

już od 400 zł/miesięcznie

Comiesięczna całodzienna wizyta serwisanta, który w tym czasie stara się rozwiązań jak najwięcej problemów – nawet tych najprostszych.

Dodatkowo – comiesięczna kopia dokumentów i innych ważnych dla użytkowników plików.

Dane przechowywane są na szyfrowanych dyskach i są niedostępne dla osób trzecich.

Pełen pakiet

Oszczędzasz nawet 40% niż przy pojedynczych wizytach

Pakiet rozszerzony + minimum jedna wizyta serwisanta w tygodniu, w trakcie której rozwiązuje możliwe bieżące problemy ze sprzętem komputerowym i siecią.

W pakiecie jest możliwość opieki nad serwerem. Zdalna pomoc informatyka oraz doradcy w godzinach 7-21.

Oczywiście na każde żądanie wyjazd serwisanta do siedziby klienta w celu rozwiązania aktualnych problemów, które uniemożliwiają komfortową pracę.

Rozszerzony

Oszczędzasz nawet 25% niż przy pojedynczych wizytach

Pakiet podstawowy + przyjazd serwisanta do awarii, która nie pozwala użytkownikowi na dalsza pracę.

Natychmiastowa reakcja pozwala przywrócić stanowisko pracy do ponownego użytku w ciągu jednego dnia roboczego.

Zazwyczaj czas jest krótszy, cały proces zamyka się w kilku godzinach.

Wyżej wymienione pakiety – to tylko przykłady. Każdy przypadek jest badany osobno, a oferta dopasowywana do indywidualnych potrzeb Klienta, tak aby obsługa informatyczna przynosiła jak najwięcej korzyści przy jednoczesnym ograniczaniu zbędnych kosztów. Dajemy gwarancję jakości naszych usług, a zakres obowiązków i sposobu ich świadczenia reguluje odpowiednia umowa.

ITvip
ITvip
ITvip
ITvip
ITvip
ITvip
ITvip
ITvip
ITvip
ITvip
ITvip
ITvip
ITvip
ITvip