Skontaktuj się z nami






* pole wymagane

Klienci i opinie

Jakość obsługi

Naszych pracownicy, to profesjonaliści z powołaniem. Nikt z nas nie jest znudzony swoją pracą – traktujemy ją jako wyzwanie, a każdy problem naszego klienta staje się naszym problemem. Zdajemy sobie sprawę z tego, że – w skrócie rzecz ujmując –  inni płacą nam, by mieć spokój. A przynajmniej spokój od problemów ze sprzętem komputerowym, wewnętrzną siecią, serwerem, stroną internetową i oprogramowaniem. Wszystkie problemy z tym związane, weźmiemy na siebie, z całą odpowiedzialnością za powierzone nam zadanie. Nie jesteśmy osobami strzegącymi własnej wiedzy jak niedostępnego skarbca. Wręcz przeciwnie – chętnie się nią dzielimy – czy to w formie szkoleń, czy spokojnego i cierpliwego wytłumaczenia Twoim pracownikom i Tobie konkretnego zagadnienia. Zatrudniając ludzi, pod uwagę bierzemy dwie główne cechy: kompetencje zawodowe i komunikatywność. Naszym zdaniem specjalista nie umiejący prosto wytłumaczyć danego problemu, sam go nie rozumie. Jak pewnie już zauważyłeś – wartością dodaną ze współpracy z nami jest fakt, iż przy kontakcie z specjalistą, rosną kompetencje techniczne Twoich pracowników.

Rzetelność i szybkość działania

Jesteśmy ludźmi konkretów, a umowy – słowne i pisemne – traktujemy z maksymalną powagą.
Naszym punktem honoru jest, by nasz klient zawsze był w 100% pewien, że jesteśmy do jego dyspozycji – doraźnie, w razie jakichkolwiek awarii, czy w konkretnych, umówionych godzinach.
Gwarantujemy słowność i rzetelność w każdym wymiarze działania – od tak prostych i oczywistych spraw, jak to, że zawsze odbierzemy od Ciebie telefon (co wbrew pozorom nie dla każdego jest takie oczywiste), odpiszemy na Twój mail, po gwarancję punktualności naszych pracowników.
Dla nas „trzygodzinny czas reakcji” nie ma żadnych podpunktów. Jeśli z Twoim sprzętem dzieje się coś, co dziać się nie powinno – w trzy godziny będziemy u Ciebie. Maksymalnie w trzy.

Poufność

Nie da się ukryć faktu, iż osoby, które mają dostęp do Twojego firmowego serwera i praktycznie każdego komputera z osobna, mają także dostęp do – jakby nie patrzeć – wszystkich Twoich kluczowych, często newralgicznych i poufnych danych.
To oczywiste zatem, iż umowy o obsługę informatyczną, jakie zawieramy z naszymi klientami, zawsze zawierają stosowne wytyczne, co do obowiązującej nas poufności.
Zapewniamy Cię, iż Twoje dane to dla nas praktycznie świętość – gdyż od ich bezpieczeństwa zależy także nasza renoma. Każdy potencjalny ich wyciek, to plama na naszym honorze i reputacji – wiemy to, więc po prostu nigdy nie pozwolimy, by znalazły się nie tam, gdzie trzeba. Gwarantujemy to nie tylko słownie.


ITvip Obsługa Informatyczna Firm Gdańsk

Zaufali nam:

artproduction_-_obsluga_informatyczna jsbpoland_-_outsourcing_it neon_system_-_itvip_wsparcie_informatyczne obsluga_informatyczna_dla_schoolout  outsourcing_it_-_dla_ug outsourcing_it_dla_gumed ovum_-_klient_itvip_-_wsparcie_informatyczne radio_plus_-_informatyk wsparcie_informatyczne_dla_tiffi
serwis komputerów dell gdańsk
naprawa komputerów hp gdańsk
serwis laptopów sony vaio gdańsk
naprawa komputerów gdańsk
serwis laptopów toshiba gdańsk
<naprawa komputerów acer gdańsk
serwis laptopów asus gdańsk
naprawa komputerów lenovo gdańsk
serwis laptopów samsung gdańsk
naprawa sprzetu amd gdańsk
serwis gigabyte gdańsk
naprawa laptopów cisco gdańsk
naprawa sprzetu nvidia gdańsk
naprawa laptopów intel gdańsk