Skontaktuj się z nami






* pole wymagane
20 Kwiecień 2018

Nieporadnik: Najczęściej psujący się sprzęt komputerowy jaki możesz kupić. Część druga

Pierwsza część „nieporadnika” była przez Was zaskakująco często czytana i wyświetlana. Próbowaliśmy odgadnąć, czy wynika to z tego, że żyjemy w czasach kiedy bardzo modne jest czegoś nie lubić i pisać o czymś źle, czy z tego, że naprawdę chcecie być konsumentami świadomymi. Ostatecznie na próbach zgadywania się skończyło i postanowiliśmy (tydzień wcześniej niż pierwotnie zakładaliśmy) opublikować część drugą. Miłej lektury!

12 Kwiecień 2018

Nieporadnik: najczęściej psujący się sprzęt komputerowy jaki możesz kupić. Część pierwsza

Sieć kipi od poradników z serii „polecane zestawy”, „co kupić”, „nejlepszy sprzęt do kwoty X”.
Postanowiliśmy zatem – jako serwis komputerowy – podzielić się naszym doświadczeniem z najczęściej psującym się sprzętem jaki obserwujemy lub jaki do nas trafia.

5 Marzec 2018

Bezsensowne gadżety elektroniczne

Kilka słów o najbardziej niepotrzebnych gadżetach elektronicznych. Czyli krótko i na temat o: kablach do telewizora za naprawdę grube pieniądze, piorunująco szybkich laptopach z najniższej półki, umierającym rynku tabletów, oraz cudach techniki z Państwa Środka.

Brak wifi po aktualizacji - serwis komputerowy Gdańsk
23 Styczeń 2018

Windows 10 i brak sieci WiFi po aktualizacjach

Aktualizacje systemu nie zawsze kończą się powodzeniem. Szczególnie w momencie, gdy użytkownik przerwie ten proces, wyłączając siłą komputer. Ostatnimi czasy często dochodzą nas słuchy, że po aktualizacjach systemowych nie można połączyć się z siecią WiFi. Zajmijmy się więc tym problemem!

15 Grudzień 2017

Trzy poważne powody, dla których kupno laptopa w tym momencie absolutnie nie ma sensu

Obecnie, nie tylko z powodu okresu przedświątecznego i licznych pseudopromocji , mamy najgorszy od dawna okres na kupno mobilnego komputera. Sprawa ma się zupełni e inaczej w przypadku poczciwych blaszaków – tam sytuacja jest wręcz wspaniała. Co sprawia, że tak mocno odradzam kupowania laptopa w tym konkretnym momencie? Na to stanowisko składa się kilka czynników. Zapraszam do lektury, która bardzo szybko – mam nadzieję – stanie się nieaktualna.

Technologia stała się nudna
19 Wrzesień 2017

Technologia użytkowa stała się nudna. I stanęła w miejscu.

Pamiętam jak dwie dekady temu świat technologii co rusz płodził coś rewolucyjnego, co robiło wrażenie, co było obiektem westchnień i silnego pożądania. Wówczas sprzęt elektroniczny produkowany kilka lat wcześniej diametralnie różnił się nowszych wersji i był wyraźnie gorszy.
A dzisiaj…

18 Wrzesień 2015

Mały jubileusz ITvip! – 500 lajków

Odstawmy na bok rozważania nad tym, czy ilość “lajków” na Facebooku jest wyznacznikiem czegokolwiek w rozwoju firmy i weźmy pod uwagę prosty fakt: media społecznościowe to aktualnie często najlepsze medium między klientem/fanem, a konkretną marką/firmą.

Profil firmy, która zajmuje się serwisem komputerów na „Fejsie” zawsze będzie mieć mniejszą popularność, niż śmieszne koty – więc nasze dotychczasowe 500 łapek w górze traktujemy jako pewne wyróżnienie i naprawdę jesteśmy wdzięczni za zainteresowanie treściami jakie publikujemy.

4 Listopad 2014

AT&T musi zapłacić odszkodowanie. Czy u nas też tak da się walczyć z oszustami?

Każdy posiadacz telefonu komórkowego (czyli w skrócie mówiąc: po prostu – każdy), z pewnością nie raz stał się „ofiarą” SMSowych horoskopów, zaproszeń do konkursów, SMSów sugerujących wygraną setek tysięcy złotych lub samochodu w konkursie, w którym nie brał udziału….

13 Sierpień 2014

Uważaj na maile od Poczty Polskiej!

Wielu z nas czytając cokolwiek o bezpieczeństwie sieciowym, o przypadkach oszustw finansowych często zapewne myśli, że “problem nie dotyczy mnie”. Wielu z nas bagatelizuje krążące po sieci ostrzeżenia – czy to o krytycznych lukach w użytkowanym przez nas oprogramowaniu (przeglądarki, systemy operacyjne), czy urządzeniach sieciowych jak routery (link do arta o UPC).
Pomysłowi “cyberprzestępcy” jednak bardzo cieszą się z naszego braku uwagi – pozwalając sobie na coraz bardziej zuchwałe posunięcia, często opierając swój “złodziejski proceder” o pewne instytucje, od których poczta elektroniczna nie budzi żadnych podejrzeń.

6 Lipiec 2014

Prędkość łącza UPC – jawne oszustwo? Czy zbieg okoliczności?

Wydawać by się mogło, że w czasach silnej konkurencji na praktycznie każdym rynku usług dbałość o klienta ze strony usługodawcy powinna być zawsze nienaganna i stawiana na pierwszym miejscu: w końcu klient zawsze może “uciec” do konkurencji, przy okazji tworząc coś w rodzaju antyreklamy. Ta prosta logika nie jest aż tak oczywista dla naszych rodzimych usługodawców – na pewno nie zaś przez firmę UPC – największego operatora sieci kablowych w Polse. Czasami niestety jesteśmy “skazani na usługę” – przynajmniej do końca trwania nieopatrznie zawartej umowy.

W tym miejscu warto chyba porzucić wszelki “fachowy ton”, odciąć się od punktu widzenia “pracownik IT kontra dostawca sieci” i całą niemiłą przygodę spróbować opisać po prostu z punktu widzenia klienta. Po prostu: klienta.

Wyszukiwanie
Darmowy poradnik w formie e-booka

Pobierz całkowicie za darmo poradnik "jak dbać o komputer?", który pozwoli Ci cieszyć się stabilnym, szybkim komputerem przez wiele lat!

ITvip
ITvip
ITvip
ITvip
ITvip
ITvip
ITvip
ITvip
ITvip
ITvip
ITvip
ITvip
ITvip
ITvip